Wednesday 19 December 2012

Zahiril Adzim

Aku tak tau kenapa tapi aku rasa Zahiril Adzim ni hebat.Penulisan dia.Selalu aku baca langsung tak jemu,aku faham.Tak sangka ingatkan pelakon ni tau berlakon jaa tau baca skrip ja.He's the best one.
Ni aku lemparkan bukan harapan,ia persoalan sure by Zahiril seriously wanna be like him.adore you much Zahiril.



Kadangkala, ada ruang - ruang kosong dalam hidup yang tak perlu kita selongkar. Biar ia tertutup rapat. Biar ia mampat dengan angin bergelimpangan di dalamnya. Tak tembus walau cuba dibocorkan oleh misteri, kenangan, harapan, kesedihan, kegembiraan, sejarah dan apa sahaja. Biar ia terus kosong, tertanam dalam kepadatan rutin - rutin tuntutan kehidupan melalui dosa - dosa lampau atau upah dari kebodohan sendiri. 

Ia memang diciptakan begitu, yang sampai sudah kita tak mungkin bertemu jawapan. Bukan harapan, tapi inilah persoalan. 

Tak kental.
 -Zahiril Adzim




No comments:

Post a Comment