Monday 10 December 2012

HentakPerut.!!

Assalamualaikum wahai makhluk Allah sekalian.see my entry macam pelik bebenoooo ja kan HENTAKPERUT ohh tu kemungkinan besar aku tengah lapar yaa memang tengah lapar sangat yalaa kawasan hostel aku ni terlampau jauh dengan kedai makanan memang susah sangat nak makan kalau malam siang tak pa boleh makan kat kolej.Apa ingat dengan sekali makan kat kolej tuu perut aku dah boleh tahan sampai ke malam kot,sorryyyyy laa memang tak dapat la cek.Time ni kalau ada McD pon layan ni ahhhh jangan kata McD yang memang khalayak tau kata sedap tu la wehhh bagi nasi+telur goreng+kicap pon aku sapu licin ni tambah la McD tuu.wooot wooot.Tulaa dulu takmau cari jodoh orang terdekat tidak senang sikit aku.Ehhhh.!!tapi ada yang nak aku ka?errr no comment tuuu hak Allah biar dia yang tetapkan bukan kerja aku dan bukan jugak kerja orang sekeliling nak menilai.Opssss back to the topic yeahhhhh perut aku ehhh perut aku bersama kengkawan seperjuangan aku memang tengah kosong,memang tengah kebulur.Me and my rakansssssss is lapaqqqq cek oii.Macam nak call mamak jaa suruh hantar makan pon setai gak nihhh.Okay aku dah kurang tenaga sangat ni yalaa tak mkan dari tadi last makan pukul 11 kot.hmmm
     Assalamualaikum u'ollssssss babai.*lambai lambai tangan.
Terbayang berdiri depan kaunter tuu "aaaa..bagi double cheese burger.Large haa kak.maseh"

3 comments: