Wednesday 19 December 2012

Seingat aku.


Masih jelas tarikh 24January2012,mana aku kenal dia,
Aku masih jelas tempat pertemuan malam tu,
Aku masih jelas tempat 'dating' kita,
Aku jugak masih jelas dengan tarikh 1June2012,
Aku masih jelas reaksi aku malam tu,
Aku masih ingat macam mana esakan aku selepas itu,
Aku masih nampak mana gambar kau dan dia,
Aku ingat semuanya,malam tu segala kaset dalam layar minda aku berputar ke masa lalu,
Masih jelas kehidupan aku selepas itu,membabi buta seorang aku.
Semua aku masih ingat.
Aku masih ingat saat kau dan dia dan aku masih tunggu kau.
Aku ingat...
Bukan aku tak cuba nak lupa,tapi susah...
aku biarkan diri aku dalam keadaan tu.
Bukan aku sengaja..
Percayalah bukan....

I didn't meant to fall in love but I did and you didn't meant to hurt me but you did. N

No comments:

Post a Comment