Wednesday 12 December 2012

Cita,Impian,Mimpi

Antara cita,impian dan mimpi......
     
            Langsung tak pernah aku mimpi ada dalam kotak sekarang bukan impian aku langsung,yaa!bukan.Tapi bila aku cakap TAKNAK ada yang nak dengar?ada yang nak ambil peduli?Yaa aku bukan seorang yang pandai dan impian aku hanya tahap kemampuan aku yaa aku rasa aku mampu tapi sekeling cakap aku tak boleh,so aku tak boleh lah kan.Aku ikut cakap sekeliling,aku ada kat sini,aku langsung tak minat dan aku memang tak mampu.Walaupun aku kat sini tapi tak mungkin aku akan bertapak  dalam bidang ni,bukan senang buat benda yang kita tak mampu.Nak jugak esok lusa aku merangkak ke Cita aku nak jugak aku merasa,betul ka cakap sekeliling yang aku tak mampu buat benda tu.Mimpi aku macam mana?Impian aku?.Ikut jalah rentak angin sekeliling sampai aku lelah mungkin aku akan berhenti.I can't follow the flow for a whole day when the flow become bad i've to find a blanket to cover me up.Aku kat sini kosong macam tak ada apa-apa orang kekelas aku kekelas orang balik aku balik.Kononnya disini masa depan akan terjamin.Apa,florist tada masa depan?penulis tada masa depan?dealer tada masa depan?.Aku kat sini dah sem4 hampir ke sem5 and total semester kat sini 6.Habis ni aku berjalan cari Cita pulak,Impian aku dan Mimpi.......
 


A|R

No comments:

Post a Comment