Sunday 9 December 2012

Tak Cukup

Assalamualaikum semua,silalah jawab wahai sayangsayang.Yes.!aku tau post aku terlalu sikit cerita aku tak cukup tapi silalah faham aku pon masih terlalu baru dalam kotak blog ni.Kat sini aku tadak cukup banayak harta nak ni tunjukkan,tadak cukup banyak ilmu nak dikongsikan,tadak cukup banyak segalanya(harapmaklum).Blog pon tak cukup cantik tak banyak bling-bling ehh bukan tak banyak tapi memang tadak langsung sebab memang aku tak pandai nak mengedit.sabarrrrrrrrrr laaaa wehhh tengah belajaq la nih.elehhhh.Jangan lah mengutuk terlalu awal bg ruang aku bergerak dan bernafas dan rasa selesa dulu kat sini.Dunia mukabuku dah banyak menyepahkan hidup aku macam-macam jenis manusia aku kenal ada yang kawan sampai sekarang ada yang aku bercinta ada jugak hampir bercinta banyak aku sakit hati kat situ.Bukan salah sesapa,salah aku yang tak pandai menilai salah aku yang percaya,bukan jugak salah takdir yang menemukan.Salah diri sendiri.!
    Hai kawan blogger lets be nice yeahhhh yeahhh itew ikhlas ni nak berkawan.:))
Ni bukan boyafreng aku search google ja ni.:))

No comments:

Post a Comment