Thursday 27 December 2012

Minggu akhir 2012.

Minggu ni dah akhir 2012,
Jumaat ni Jumaat akhir 2012,
Nak aku rindu ka pada 2012?
Benci ka aku pada 2012?

Jangan tanya sebab dalam kepala otak aku dah banyak sangat persoalan sampai sesak.Satu pon tak akan terjawab.2012 I'll never forget you.Memories.Selalunya orang akan mulakan tahun baru mereka dengan azam yang direka kan khas untuk dicerita.Percayala azam tuu hanya rekaan bukan betul berapa kerat sangat yang menyempurnakan azam mereka.Aku pernah berazam tapi melayang macam tu ja.Dah.!aku dah malas nak berazam.Follow the flows ja mungkin.

Tunggu 2013.Nak tengok nak jadi apa kat tahun tu.Aku nak kena jatuh cinta lagi ka?kat orang yang sama?NO.!!Melihat langkah-langkah manusia,melihat igauan-igauan manusia,melihat perancangan manusia,melihat malapetaka aku jadi takut.Rancangan jadah apa lagi aku nak buat kalau perancangan dulu selalu gagal.Lebih baik aku terbongkang macam ni dari aku penatkan otak memikir.Tapi boleh kah aku sampai tak berfikir.?Apa akan jadi kalau aku langsung tak berfikir dan terpikir.Spekulasi tentang hidup memang takkan pernah terjawab.Biar laa membuta-tuli macam ni.Jerit nak apa pun bukan ada yang dengar.

Tak ada azam,cuma harapan nak jadi penulis pencorak yang lebih menarik.Boleh?Harapan.....

No comments:

Post a Comment