Thursday 4 April 2013

Dinding konkrik.

Malam ni aku pendam satu rasa.Satu.Aku nak bermimpi dengan kau.Kita berdua mimpi benda yang sama kau mimpi aku dan aku mimpi kau,cuma kau diatas katil kau dengan bantal peluk kau dan aku diatas katil aku dengan bantal peluk aku.Saling tersenyum.Biar dikata kita gila.Yaa.!aku gilakan kau.Tapi kita tak perlu bercinta,tak perlu jerit satu dunia yang kita ni sedang bercinta.Cukup mereka sedar yang kita ni bahagia. Kita tak bercinta.

Aku bukan tak ingin bercinta.Tapi momen nak kena jaga hati kau,aku belum bersedia.Aku hanya nak bahagia.Derita aku langsung taknak.Sebab tu aku pilih hanya bertemankan bayang-bayang kau.Biar semua kata aku gila.Sekali lagi.Yaa.!aku gilakan kau.

Rakus kalau aku cakap aku nak kau,tapi kalau aku biar aku yang rugi.Tapi kalau aku cakap macam mana kalau kena reject?Ahh,persetankan.Kau pekak kalau aku cakap pun mana kau nak dengar.Kau tuli.Kau buta aku menari tanggo depan kau pun mana kau nak nampak.Ahh sial.!


Shut dowm laptop.Tutup lampu.Baring atas katil.Tarik selimut.Selawat 44 kali.Baca suroh al-ikhlas 11 kali.Aku Islam.Pejam mata.Aku nampak kau.Sekali lagi,siallah kau.!!

No comments:

Post a Comment