Saturday 2 March 2013

Jemput sedar wahai sampah .!

Kutuk-kutuk Amarika hina keji caci,
Lepas tu buat statement "aku sayang Malaysia",
Tapi lu pakai jugak baju British lu pakai jugak bag Amarika.wtffft

Lu kutuk habis semua yang pakai twincon Amarika ka British ka,
Lu sayang Malaysia mana twitcon bendera Malaysia lu.Cibai ahh lu.

Lu dengar jugak lagu Amerika,gua tak dengar pun lu dengar nasyid malaysia,
Lu baca jugak puisi depa,tengok bola sokong MU jugak.HAHAHA!

Aku bukan apa aku kesian,kesian dengan makhluk jenis ni suka sangat perbodohkan diri sendiri,
Aku pun rakyat Malaysia makan belacan makan ulam,haruslah aku sayang Malaysia.Yaa!Aku sayang!
Tapi tu tak bermaksud kita kena mikiaq apa yang ada dalam Malaysia ja,yang diluar kena jugak mikiaq supaya tak ketinggalan.Kerajaan suruh kita belajar bahasa asing supaya kita tak ketinggalan.
Koyak sikit otak kau tu kawan.Ini 2013 bukan 1993 zaman kau dilahirkan.Koyak.!Koyak.!

Takat bendera Amerika aku tak nampak salah salah tapi hmm yala aku paham apa tanggapan orang tapi aku memang anti bendera British sebab ada SALIB jadah tuh.Jadi gengs berhatilah.Kita ada agama.Hormat.

Jangan berlagak macam hang tu dah dengar lagu negaraku 24/7.

*banyak lagi sebenarnya aku nak tulis tapi aku malas.yaa malas.!

2 comments: