Saturday 30 March 2013

Aturan masa akan datang.

Aku rasa macam nanti aku nak kena kerja kuat,
Cari kerja yang agak-agak boleh bagi aku senang bila tua nanti,
Yang mungkin salary dia 4k above sebulan,
Yaaa,yaaa!!
Beli rumah
Beli kereta
Hantar mak p Makkah
Aku nak p bercuti
Bayar PTPTN[<--- yang ni paling haram]
Ubah semua yang ada sekarang
Sebab apa yang ada sekarang memang dah celaka sangat dah ni
Lantak lah nak kata aku ni manusia paling babi yang tak tau erti nak bersyukur ka hapa
Peduli hapa aku,bukan hampa pun yang rasa
Lahanat sungguh hampa ni,tau nak mengata ja,mai tanya tak mau
Sebenarnya hampa lagi babi celaka.[maaf bad word]

Tuhan yang aku sembah,
Tunjukkan aku jalan aku,
Bukan yang sekarang ni,
Buktikan pada mereka,aku mampu berjaya,
Dengan jalan aku,dengan bimbingan Kau.

p/s:aku malas nak jadi physiotherapist.!


No comments:

Post a Comment