Thursday 24 January 2013

sekaum aku

Ohh baru aku sedar yang terikat terkongkong tersepit tu tak seronok dan penat dan sesak.Ohh baru aku sedar buat apa aku nak ikatkan diri aku dengan mana-mana lelaki biar lah aku melayang macam ni lantak lah aku lagipun aku tak pernah dengar lagi yang mati sebab takdak pakwe makwe lain lah kalau kau tu gersang sangat.Ohh baru aku sedar buat apa aku nak membangangkan diri untuk yang langsung tak reti nak menghargai aku.Nak cari yang sempurna tapi sedarlah kau sendiri pun kadang tumbang jugak bajet ja lebih.
Ohh baru aku sedar yang aku memang lebih selesa hidup macam ni ja tak payah ada pakwe,senang.Melayang ja mana aku nak,mudah.Perempuan zaman laa yaa spesis aku lah tuu jenis takut sangat orang cakap tak laku lepas tu pulun la nak pakwe relax ah weh buat apa kalau ada pun perangai macam haram jadah.Tapi nak buat macam mana dah memang lumrah perempuan cengitu haa.lantak lah.Sambil makan roti canai pun perempuan boleh jatuh hati.

No comments:

Post a Comment