Thursday 24 January 2013

Kisah Cukup 20tahun

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia geng.24/1 is my birthday yaaa i'm 20 now.Alhamdulillah masih diberi kesempatan bernafas dibumi Allah ni.Terima kasih for those yang wish yg call pagipagi wish and KakLong yang belikan kek letak lilin siap yang siap nyanyinyanyi kat aku tu.fuhhh rasa mcm nak ja birthday aku.kah kah kah okay itu melampau namanya.Lin,Ika thanks for your plan yg nak menyemprisekan (eh ada pulak ayat ni) aku.Yang mana bila hampa berdiri depan rumah aku,aku sampai terkelu tak tau nak cakap apa sambil pakai seluar bola.Nangis waa beb.MasyaAllah untungnyaa aku.Sayang hampa weh...

Diz what i got tepat pukul 12 tengah malam *lampu digelapkan then ada nyanyi2 lagu justin bieber baby..baby...baby oooooo #tipu jaa tu nyanyi lagu happy birthday lah
(i love you yaw kak long faveret and all lah)
and this huwaaaaaa.jerit aku masa nampak ini makhluk depan pagar tu then nmapk mereka jalan terkedek sambil nyanyi lagu negaraku(tipu)bawak kek comel satu siap lilin.Weh thanks babess sudi menjenguk aku ni kalau mai buat suprise depan rumah yg kat anak bukit tu aku boleh terima lagi nii kat Penang.wehhhh sebak wehhh sebak.Yang lain nak tinggal aku nak maki aku nak kutuk aku yaaa dengan hormatnya dipersilakan jgn yang dua jebon ni yang buat dah.love you *alaaa sweetnyaa aku dan mereka mohon jeles sebab hampa memang tak akan dapat sahabat yang mcm ni.Gua ja ada babes.Alhamdulillah.

BTW I'M 20 NOW.!

No comments:

Post a Comment